בית חב"ד המרכזי


08-6437770
מרכז מסחרי 81
א' - ה' 09:00-14:00 | 16:00-20:00
יום ו' 09:00-14:00

בית חב"ד

אהוד בן גרא 8
בית כנסת / מרכז פעילות

הרב שלמה בוטבול

שליח הרבי ויו"ר בית חב"ד המרכזי
054-4702338

הרב אהרון בוטבול

שליח הרבי ומנכ"ל בית חב"ד המרכזי
050-6438014

קופת צדקה וספר חת”ת

סעו לשלום, החת"ת בפנים!

עמרם אחז בספר, שהיה אמנם חרוך מבחוץ אך כולו שלם מבפנים …

כבר אחרי חצות, הכביש כמעט ריק. עמרם לחיאני נוהג במכונית ה'פורד אסקורט' שלו, במורד הדרך לכוון ביתו בקרית-גת. אויר צח וחורפי חודר מבעד לחלונות הרכב. אחד הנוסעים מעיר כי ריח של שריפה באוויר אך השאר דוחים את הערתו במחי יד. בשעת לילה כזו הרוח נושאת ריחות למרחקים.
הם עוברים עוד כברת דרך ועמרם מאט לפני הרמזור. למישהו מהנוסעים נדמה שראה עשן יוצא ממכסה המנוע. הפעם מחליטים לעצור במקום. כולם מזנקים ממקומותיהם. גם את הדודה המבוגרת שהצטרפה אליהם הצליחו להוציא בקשיים לא מעטים.
ואז.. לאחר שכולם הוצאו מהמכונית… נשמע פיצוץ אדיר. המכונית עולה בלהבות!
קולות שמחה ובכי מתפרצים מפי בני המשפחה ההמומים. המחשבה מה היה קורה אם לא היו יוצאים מהמכונית ברגע הנכון זעזעה אותם. רכב משטרה שעבר במקום הזעיק ,את מכבי-האש ואלו כיבו את השריפה תוך דקות.
אחוז התרגשות מהנס הגדול שארע להם נגש עמרם אל שרידי רכבו. כל תכולת  המכונית נשרפה כליל ולא  נשאר ממנה זכר. למעט… ספר ה'חת"ת' אותו קבל מגיסו ההב"דניק, ר' דוד דיין.
עמרם אחז בספר, שהיה אמנם חרוך מבחוץ אך כולו שלם מבפנים, ובלהט החל מסביר לבני משפחתו,  לכבאים, לשוטרים ולשאר הסקרנים שנאספו מסביב, על מהותו של הספר הקדוש. ספר המאגד בתובו שלשה ספרי יסוד של היהדות: חמישה חומשי תורה, תהילים, וספר התניא.
"הרבי מליובאוויטש אמר שספר זה, כשסידור וקופת צדקה בצידו, הם סגולה להצלה מתאונות דרכים. אני בטוח שבכוחו נשארנו בחיים", סיים עמרם לחייאני בקול חנוק ורווי דמעות.

 

לפרטים ולרכישת קופת צדקה וספר חת"ת צור קשר

השאירו תגובה