בית חב"ד המרכזי


08-6437770
מרכז מסחרי 81
א' - ה' 09:00-14:00 | 16:00-20:00
יום ו' 09:00-14:00

בית חב"ד

אהוד בן גרא 8
בית כנסת / מרכז פעילות

הרב שלמה בוטבול

שליח הרבי ויו"ר בית חב"ד המרכזי
054-4702338

הרב אהרון בוטבול

שליח הרבי ומנכ"ל בית חב"ד המרכזי
050-6438014

עשרות זוגות תפילין לחיילים

במשך 36 שעות אינטנסיביות נערך מסע הסולידריות של בית חב"ד 77 בצרפת בראשות הרב יוסף יצחק עמאר וחברי קהילתו, להגיש סיוע ללוחמי צה"ל במלחמת חרבות ברזל | בשיתוף פעולה גם עם חמ"ל כפר חב"ד – 'עזר לחייל' בראשות הרב אליהו גוטמן

המסע המיוחד מתקיים זאת השנה ה-19 ברציפות, כאשר השנה הוקדם מסע הסולידריות השנתי, כדי להגיש סיוע ללוחמים במלחמת חרבות ברזל.

בתוך 36 שעות, עברה המשלחת בראשות הרב עמאר ובשיתוף פעולה עם – בין השאר – גם עם חמ"ל כפר חב"ד – עזר לחייל בראשות הרב אליהו גוטמן, בבסיסים רבים בגבול עזה, ושימחו את הלוחמים. למשלחת התלוו גם מנכ"ל מרכז רבני אירופה הרב אריה גולדברג ומזכיר מועצת רבני אירופה הרב אברהם אבא טורצקי.

בין הבסיסים, עברה משלחת הסולידריות בכיסופים, מארס, שדה תימן, מחנה יפתח, וכן בנקודות כינוס של חיילי תותחנים, הנדסה קרבית וגבעתי.

במהלך המסע, חילק הרב עמאר שלושים זוגות תפילין וכן ספרי חת"ת לחיילים שעומדים להיכנס ללחימה בתוך עזה. המסע הסתיים בבסיס שדה תימן, עם נגררת הכביסה של חמ"ל כפר חב"ד – עזר לחייל וארוחת בשרים מפנקת על האש למאות חיילים בשפע ומוזיקה חסידית שמחה.

בביקורים התפללו יחד באמירת מזמור תהילים, שמע ישראל, ומי שברך לחיילי צה״ל שיחזרו בשלום ויצליחו במשימתם הכי חשובה, להחלמת כל הפצועים ולשחרור כל החטופים.

בנאומו הזכיר הרב עמאר משיחות הרבי בתחילת תשל״ד אודות חשיבות השמחה ובטחון להצליח במלחמה כולל גם נס חג החנוכה הקרב ובא ובעיקר על חשיבות מצוות תפילין שיקויים וראו כל עמי הארץ כי שם השם נקרא עליך ויראו ממך אלו תפילין שבראש.

מערכת האתר

השאירו תגובה